نوشته شده توسط : رامين

یکی از نیاز های مبرم یک گوشی موبایل وجود یک آنتی ویروس قوی روی آن است ، تا آنرا  از وجود ویروس محافظت کند ، هنگامی که اقدام به تبادل فایل از طریق بلوتوث می کنید یا فایلی از کامپیوتر به گوشی انتقال میدهید ، هر آن ممکن است فایل آلوده به گوشی شما انتقال داده شده و خسارت جبران ناپذیری به شما وارد گردد.

این بار اقدام به تهیه پکیج شامل ۲۶ آنتی ویروس مطرح کردیم تا گوشی شما را در قبال این گونه حملات محافظت کنیم ، این مجموعه که شامل ۲۶ آنتی ویروس است که با همه گوشی های موبایل که مجهز به سیمبیان سازگار است !

این مجموعه شامل :

Symbian OS 6 - 7 - 8 :
Anti Commawarrior
Anti Cabir
Avira Antivirus
Bitdefender Antivirus
BullGuard Antivirus
Commander Antivirus
Disinfector
F-Secure Antivirus
Kaspersky Antivirus
McAfee Antivirus
NetQin
Norton Antivirus
Panda Antivirus
Simworks Antivirus
Smobile VirusGuard
Symantec Antivirus
TrendMicro Mobile Security
Zeon Antivirus

Symbain OS 9.1 & 9.2 :
exo Virus Stop
F-Secure
Jiangmin Antivirus
Kasperksy Antivirus
NetQin Antivirus
TrendMicro Mobile Security



:: بازدید از این مطلب : 1627
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 2 / 10 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامين

یکی از بزرگترین معضلات استفاده کنندگان از نرم افزار امنیتی کاسپراسکای بلوک شدن کلیدها (Key) در سرور کاسپر اسکای می باشد.طوری که پس از این که Key در نرم افزار کاسپراسکای وارد شد پس از شناسایی غیرمعتبر بودن Key احتمال این وجود دارد سرور کاسپراسکای این Key را در لیست سیاه خود قرار دهد.پس از آن استفاده از این Key غیرقابل انجام می باشد.

مجموعه ای شامل ۲۰۲ key با آخرین آپدیت در تاریخ ۱۸-۷-۲۰۰۸ در سایت بین دانلود ارائه شده است ، توجه داشته باشید هیچ کدام از key ها در  لیست سیاه سایت کاسپر اسکای نبوده و میتوانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید

این مجموعه شامل ۲۰۲ key برای کاسپر اسکای اینترنت سکیورتی و کاسپر اسکای آنتی ویروس نسخه های ۶-۷-۸ می باشد

در همین رابطه : نرم افزار امنیتی کاسپراسکای ۸ نسخه نهایی



:: بازدید از این مطلب : 1609
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 2 / 10 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامين

Notepad++ نرم افزاری رایگان به منظور ویرایش کد ها است که جایگزین خوبی برای نرم افزار Notepad می باشد.از ویژگی های مهم این نرم افزار پشتیبانی از زبانهای مختلف برنامه نویسی می باشد.شما میتوانید این نرم افزار را در کنار نوت پد استفاده کنید.

این نرم افزار به کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند !

قابلیت های کلیدی نرم افزار Notepad++ 4.7.2 :

    <

    :: بازدید از این مطلب : 1822
    |
    امتیاز مطلب : 102
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 34
    |
    مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 2 / 10 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامين

تبدیل کننده , TMPGEnc4.5XPress.jpg

در دنیای دیجیتال و رسانه ها نیاز به تبدیل فرمت ها و پشتیبانی از کدک های مختلف جهت آرشیو و برآورده کردن کیفیت مطلوب، بدون هیچ گونه شک و شبه ای احساس می شود. چرا که دستگاه و فناوری های جدید از فرمت های مختلفی پشتبانی می کنند. نمونه ی بارز، گوشی های تلفن همراه می باشد. این دستگاه ها در چند سال اخیر جایگاه خاصی را در بین مردم پیدا کرده اند.
حتی نیاز به تبدیل فیلم ها نیز بیش از پیش احساس می شود، چرا که فرمت های قدرتمندی مثل DVD, MPEG , DivX, AVI , … در دستگاه های مختلفی، نظیر ویدئو سی دی ها و ویدئو دی وی دی ها، که دارای قابلت های منحصر به فرد می باشند، پشتیبانی می شوند و تبدیل و رایت فیلمها و یا کلیپ ها، با فرمت های فوق نیاز افرادی می باشد که دائما با این طور فرمت ها سر و کار دارند.
اما این بار سایت بیندانلود دات کام نرم افزار قدرت مندی را به شما معرفی می کند که در تبدیل فرمت های مختلف بدون هیچ گونه خطایی تبدیلات را انجام می دهد. البته اگر با نرم افزار های تبدیل کار کرده باشید خواهید فهمید که نرم افزار های مختلف در هنگام تبدیل به خصوص در تبدیل فرمتهای مثل AVI و DVD و … دچار مشکلات و خطاهای بسیاری می شوند و عاجز از تبدیل می شوند.
نرم افزار TMPGEnc XPress یعنی آزادی و لذت بردن در تبدیل کردن فرمت های مختلف صوتی و تصویری. این نرم افزار تقریبا تمام فرمت های صوتی و تصویری شامل: DivX, AVI, QuickTime, MPEG 4-ISO, H.264, DVD-Video, DVD-VR, HDV camcorder, Blu-ray Disc و بسیاری دیگر از فرمت های مرسوم، را به راحتی زدن چند کلیک و با سرعتی و قدرتی بی نظیر تبدیل می کند.
حتی این نرم افزار دارای توابع بسیار نیرو مند و یک ابزار ویرایش - بریدنی، برای فیلم ها و تصاویر می باشد که به شما اجازه ی بریدن و ساختن تصاویر دلخواه از یک کلیپ و یا یک فیلم را می دهد.
قدرت بالای این نرم افزار در هنگام تبدیل فرمت های مرسوم به یک دیگر مشخص می شود. چرا که با تبدیل های متعدد و پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی و تصویری نیاز ما را به نصب کردن بسیاری از پلیر ها رفع می کند.
این نرم افزار حتی امکان فشرده سازی فایل های ویدئویی را با بالاترین کیفیت ممکن فراهم می سازد. نقطه قوت این ابزار در پشتیبانی از bitrate های مختلف می باشد. پس اگر نیاز به چنین ابزاری دارید دست به کار شده و آنرا دریافت کنید.

خصوصیات این نرم افزار:

چهار مرحله ی مختصر برای کدک کردن و تبدیل: این نرم افزار مراحل کد گذاری ویدئو های شما را در چهار مرحله ی Start, Input, Output, Encode خلاصه کرده است. با طراحی ای که در این چهار مرحله صورت گرفته شما قادرید که تمام تنظیمات مربوط را انجام دهید.

پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری: این نرم افزار به راحتی از فرمت های ورودی و خروجی زیر به خوبی پشتیبانی می کند. همچنین پشتیبانی از فرمت های دستگاه های PSP, iPod, PDA.

Input :
AVCHD*6 / AVI (Video)*1 / DV type 2 (AVI) *1 / MPEG-1 (ES, SS) / MPEG-2 (ES, PS)*2 /MPEG-2 TS/DVR-MS files (Windows XP Media Center) / Windows Media (WMV) *3 /QuickTime Movie (mov, qt, mp4, m4a, 3gp, amc)*4 /
Flash Video (FLV1, FLV4) /DVD-VR/Video*5

Output :
Video MPEG-1 / MPEG-2 (ES, PS) / MOV*4 / MPEG-4 (ISO, H.264 AVC) / AVI*1 / Windows Media (WMV) / DivX AAC / AIFF / Audio Linear PCM / MPEG-1 Audio Layer II,III / WAVE /Dolby® Digital / Windows Media

تغییر اتوماتیک مراحل برای راحتی در تبدیل فرمت ها: تغییر هشمندانه و اتوماتیک در بعضی از مراحل باعث شده است که کار تبدیل به سادگی صورت بگیرد.

پشتیبانی از انواع زیر نویس ها (Subtitle): دارای یک ویرایشگر حرفه ای جهت ویرایش و ایجاد زیر نویس فیلم ها می باشد.

سرعت فوق العاد: دارای سرعت فوق العاده در هنگام تبدیل، هنگام اسکرول کردن و دیدن فیلم و … .

فیلتر های مختلف جهت ویرایش صدا و تصویر: از امکانات فوق العاده این نرم افزار می توان به وجود ۱۹ فیلتر صدا و بیش از ۳۰ فیلتر تصویری اشاره کرد.

حداقل سخت افزار مورد نیاز این ورژن از نرم افزار:

OS Windows Vista / Vista SP1 (Ultimate, Home Premium, Home Basic, Business), WindowsXP (Home, Pro, Media Center) or Windows2000 (Recommending the use with administrator authority)
CPU Pentium3 1GHz, Athlon XP 2000 or better
(Providing SSE extension support) (SSE extended instruction is necessary)
RAM 256MB or more
HDD space 40MB for the program + enough space for the input / output files
(*NTFS format, 5 GB at least recommended)
Screen resolution 1024 × ۷۶۸ or more
HDD format NTFS file system recommendation
Others DirectX 9 or more

و … .



:: بازدید از این مطلب : 1623
|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 2 / 10 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامين

پرنده , کاغذ دیواری . wallpaper

سایت بیندانلود با همکاری دوستان گرامی مجموعه ای بی نظیر از تصاویر پرندگان زیبا از سراسر جهان را آماده ی دانلود کرده است. این مجموعه شامل ۵۰ عدد از بهترین تصاویر با کیفیت بالا ، با فرمت Jpg، برای طراحان حرفه ای و استفاده در بک گران ویندوز بسیار مناسب می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 1651
|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 2 / 10 | نظرات ()